باتری زمین شوی (اسکرابر)

زمین شورهای صنعتی (الکتریکی) دستگاه­‌های پرکاربردی است که نیازمند باتری با طول عمر و قابلیت اطمینان بالا است. مهم نیست که شما در چه حوزه­ای فعالیت می­‌کنید، هرگونه وقفه یا خرابی غیر منتظره دستگاه­‌های زمین شوی صنعتی و تجهیزات الکتریکی می­تواند برای شما هزینه‌­های زیادی ایجاد کند. از دست رفتن زمان در هر کسب و کار صنعتی به معنای از دست رفتن پول و سرمایه است، بنابراین باتری دستگاه­های زمین شور باید باتری­هایی مطمئن و با طول عمر بالا باشد تا هزینه­‌های جانبی باتری را حداقل کرده و موجب بالا رفتن بازدهی مجموعه شما شود. باتری­ها زمین شوی صنعتی عرضه شده در لیتیوم باتری، باتری­‌های با قابلیت اطمینان بالا است که از هرگونه توقف و خرابی غیر منتظره دستگاه جلوگیری کرده و زمان آماده به کار بودن (عملیات) دستگاه را افزایش می­‌دهد.

طول عمر (دوام) بیشتر

یکی از برجسته ترین ویژگی‌های باتری لیتیومی طول عمر و دوام بالای آنهاست. چرخه عمر باتری‌های لیتیومی زمین شورهای صنعتی 5 الی 10 برابر چرخه عمر باتری‌های اسیدی است، و این یعنی دیگر لازم نیست هر 4-3 سال یکبار هزینه‌ تعویض باتری را بپردازید.

بدون نیاز به نگهداری

استفاده از باتری‌های لیتیومی نیازمند هیچگونه نگهداری و پایش مرسوم باتری‌ها نمی‌باشند. به این صورت شما هیچ وقفه‌ای را بابت نگهداری و رسیدگی به باتری مانند اضافه کردن آب یا پایش میزان اسید باتری در کار خود تجربه نمی‌کنید.

باتری ایمن

بوی بد اسید، نشت اسید و خطرات ناشی از آن سلامت محیط کار و کارکنان را به خطر می‌اندازد. باتری لیتیومی زمین شوی صنعتی در کنار بهبود عملکرد دستگاه، محیط کاری ایمن، سالم و بدور از نشت اسید یا هرگونه گازهای سمی، که خطر اشتعال دارند، را فراهم می‌کند.

شارژ سریع

قابلیت شارژ سریع و گاه به گاه باتری‌های لیتیومی باعث می‌شود تا هر زمان که به دستگاه خود نیاز داشتید، آماده کار باشد. شما می‌توانید در فواصل کوتاه، در طول روز باتری را شارژ کرده و زمان‌های تلف شده حین کار را کاهش دهید.

کار بیشتر (افزایش بهره‌وری)

باتری­‌های لیتیومی عرضه شده در لیتیوم باتری برای اسکرابرها یا زمین شوی­‌های صنعتی، با توجه به قابلیت شارژ سریع و گاه به گاه که دارند، در هر لحظه برای کار در درسترس خواهند بود و زمان  مرده دستگاه­های مورد استفاده را به حداقل می­‌رسانند. همچنین از آنجایی که این باتری­‌ها نیازی به نگهداری ندارند، هزینه‌­های جانبی را کاهش داده و درنتیجه باعث افزایش زمان کارکرد دستگاه و بهره‌­وری مجموعه شما می­‌شود.

مقرون به صرفه

باتری­‌های لیتیومی اسکرابرها (زمین شوی صنعتی) به دلیل مجهز بودن به سیستم مدیریت باتری، شما را همیشه از وضعیت سلامت و شارژ باتری مطلع نگه می‌­دارد، به این ترتیب شما می­توانید با کنترل وضعیت سلامت و شارژ  باتری از بروز وقفه­‌های ناگهانی در کار و از هزینه­‌های ناشی از این اتفاق جلوگیری نمایید. باتری لیتیومی همچنین به دلیل طول عمر 2 تا 3 برابر باتری­های اسیدی، هزینه تعویض باتری در بلند‌ مدت را از دوش مصرف کننده بر می­دارد و دیگر لازم نیست تا، هر چندسال یکبار متحمل هزینه خرید باتری نو برای زمین شوی خود بشوید. نداشتن هزینه­‌های جانبی مانند هزینه نگهداری و تعمیرات نیز از دیگر ویژگی­‌هایی است که این محصول را به گزینه‌­ای به صرفه برای استفاده در اسکرابر ها تبدیل می‌­کند




نصب و راه­اندازی آسان

باتری­‌های زمین شوی ارائه شده در لیتیوم باتری برای نصب، نیازمند حضور متخصص در محل نبوده و قابلیت نصب توسط خود اپراتور در محل و بدون نیاز به ایجاد هیچگونه تغییرات در سیم کشی یا ساختار دستگاه را دارد .



قابل استفاده در انواع ماشین­های شوینده

باتری­‌های زمین شوی ساخته شده توسط لیان، قابل استفاده در انواع ماشین­ه‌ای شوینده الکتریکی با مشخصات متفاوت است.



کنترل وضعیت باتری از راه دور

سیستم مدیریت باتری باتری­های لیتیومی این امکان را به شما می­دهد که وضعیت ولتاژ، ظرفیت، شارژ و سلامت باتری­ دستگاه‌­های خود را بتوانید از راه دور و بوسیله گوشی هوشمند یا رایانه شخصی به طور منظم کنترل کنید.



قابلیت اطمینان بالا

باتری­‌های اسکرابر لیان باتری بر این اساس طراحی شده که یک باتری با قابلیت اطمینان بالا در اختیار شما بگذارد. یک باتری با طول عمر بالا، بدون نیاز به نگهداری، هزینه‌­های جانبی و همیشه آماده به کار.



به منظور مشاهده کامل ویژگی های سیستم مدیریت باتری شرکت لیان به سایت اصلی شرکت ما مراجعه نمایید.

ورود به سایت انگلیسی